ELY-hanke

Blogikirjoitus julkaistu 12.8.2022

Äännekoulu (Äänneloikka Oy) on toteuttanut kansainvälistymiseen tähtäävän hankkeen, jonka tarkoituksena oli kartoittaa digitaalisten puheterapiapalveluiden ja erityisesti äännevirheiden kuntoutuksen toteutumista digitaalisesti ulkomailla. Hanke toteutettiin ajalla 01.06.2021 – 31.05.2022. Yhteistyökumppanina on toiminut Palava Global, joka toteutti markkinatutkimuksen Ruotsin digitaalisten terveyspalveluiden tilasta ja mahdollisuuksista. Tämän hankkeen toteuttamiseksi Äännekoulu on saanut 60 120 euroa yrityksen kehittämisavustusta Elinkeino-, liikenne-, ja ympäristökeskukselta, ja hankkeessa on mukana Euroopan aluekehitysrahaston tukea. Markkinatutkimuksen perusteella jatkamme sopivan kansainvälisen yhteistyökumppanin etsintää.