Asiakaspalvelu:
(09) 4272 7949
asiakaspalvelu(at)aannekoulu.fi
Tekninen tukipalvelu:
044 236 9791 klo 9-15
Palvelutarpeen kartoituksessa asiakas saa ohjauksen siihen puheterapiapalveluun, jota hän tarvitsee juuri nyt. Kartoituksen avulla voidaan nopeasti purkaa pitkiäkin puheterapiajonoja. Sen avulla voidaan priorisoida asiakkaiden tarpeita ja lähettää heidät oikeanlaiseen palveluun.
Palvelutarpeen kartoituksessa asiakas täyttää verkkolomakkeen ja puheterapeutti katsoo sen perusteella millaista palvelua asiakas seuraavana tarvitsee. Puheterapeutti soittaa asiakkaalle ja sopii seuraavista toimenpiteistä. Näitä voi olla mm. ohjaus puheterapia-arvioon, tai suoraan terapiaan, riippuen siitä, miten palvelun tilaajan kanssa on sovittu.
Kartoitus on nopeasti tehty ja asiakas pääsee tarvitsemaansa palveluun. Kartoituksen avulla voidaan priorisoida asiakkaita ja saada heidät eteenpäin jatkotutkimuksiin tai terapiaan. Näin kuntalaiset saavat varmasti oikea-aikaisesti oikeanlaisia palveluja.
Koska kartoitus tehdään kyselylomakkeella ja soittamalla asiakkaalle, ei asiakkaan asiat siirry eteenpäin viikkoja esimerkiksi sairastapauksen takia.
Puheterapiaan päästäkseen asiakkaan tarvitsee vain täyttää kyselylomake. Palveluun pääseminen tapahtuu erittäin matalalla kynnyksellä.