Äännekoulu tarjoaa puheterapiaa ympäri Suomea

Meiltä saat apuja niin äännevirheisiin, epäselvään puheeseen kuin vaikka syömisen pulmiin. Tarjoamme palveluita sekä itse maksaville asiakkaille että Kelan- tai hyvinvointialueen maksusitoumuksella tuleville. Olemme Suomen johtava toimija verkossa tapahtuvan puheterapian toteuttajana. Meillä pääset  kätevästi puheterapiaan myös etänä tai voit opetella kielen kehitystä omaan tahtiisi nettiterapiassamme.

Ajanvaraus

Palvelut ilman lähetettä
Tiedustele vapaita aikoja
Puhelimitse tai sähköpostilla

Nettiterapia

Nettipuheterapiamme mahdollistaa aikariippumattoman puheterapian jossa yhdistyy henkilökohtainen ohjaus ja nettialustalla tapahtuva harjoittelu.  Autamme sovelluspohjaisen palvelumme kautta sekä äännevirheissä että varhaisen kielenkehityksen haasteissa.

Äänneklinikka

Äänneklinikka on konsultaatiokäynti, jolla  puheterapeutti kartoittaa puuttuvan R, S, L tai K-äänteen taustalla olevia syitä ja ohjaa oikealle jatkopolulle.  Äänneklinikalle ei tarvitse jonottaa eikä lähetettä tarvita.

Puheterapiaan lähetteellä

Puheterapiaan voi saada maksusitoumuksen Kelalta, keskussairaalalta tai kunnalta.  Saatuanne päätöksen pääsystä puheterapiaan voitte hakeutua haluamallenne terapaeutille. Autamme teitä oikean ammattilaisen etsinnässä. Olemme Kelan palveluntarjoaja kaikissa Kelan vakuutuspiireissä.

Tutustu Äännekoulun puheterapeutteihin

Kaikki Äännekoulun puheterapeutit löydät täältä. Tutustu kaikkiin puheterapeutteihimme ja varaa aika asiantuntijallemme.

Aino Pöykkö

Kela-oikeudet

Olen kiinnostunut epäselvän puheen eli dyspraksian, dysartrian ja kehityksellisen kielihäiriön kuntouttamisesta.

Anna Delagarde

Legitimerad talterapeut, FM​

Kela-oikeudet

Olen erityisesti suuntautunut vuorovaikutus- ja kommunikointitaitojen kuntoutukseen.

Alisa Haaman

Kela-oikeudet

Minulla on kokemusta mm. erilaisten puheen ja kielen kehityksen sekä vuorovaikutuksen häiriöiden arvioimisesta.

Anna Hautaranta

Kela-oikeudet

Olen kiinnostunut mm. epäselvän puheen, kielellisten vaikeuksien ja vuorovaikutuksen kuntoutuksesta.

Anna Siikanen

Kela-oikeudet

Minua kiinnostavat erityisesti epäselvän puheen kuntoutus sekä vuorovaikutuksen haasteet.

Anna-Carolina Ylimäki

Legitimerad talterapeut, FM

Minua kiinnostaa erityisesti lasten epäselvän puheen sekä oraalimotoristen pulmien kuntouttaminen.

Anni Karttunen

Kela-oikeudet

Minua kiinnostavat erityisesti lastenneurologisiin häiriöihin liittyvät kielen ja vuorovaikutuksen haasteet.

Annika Pennanen

Kela-oikeudet

Pidän lasten kanssa työskentelystä ja olen kiinnostunut erityisesti lasten puheen tuottoon liittyvistä vaikeuksista.

Annukka Wilk

Kela-oikeudet

Olen kiinnostunut erityisesti epäselvän puheen, kielellisten vaikeuksien ja vuorovaikutuksen kuntoutuksesta.

Bettina Paasila

Kela-oikeudet

Minua kiinnostavat erityisesti erilaiset puheen sujuvuuteen ja epäselvyyteen liittyvät haasteet.

Elli Yli-Krekola

Kela-oikeudet

Minua kiinnostavat erityisesti epäselvän puheen ja vuorovaikutuksen haasteet, ja erikoistun niiden kuntouttamiseen.

Emilia Strandvall

Legitimerad talterapeut, FM

Jag har främst erfarenhet av bedömning av barn med olika svårigheter i språkutvecklingen och uttalet.

Emmi Manninen

Kela-oikeudet

Olen kiinnostunut kielellisten vaikeuksien, epäselvän puheen ja  vuorovaikutuksen haasteiden kuntouttamisesta.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Puhelimitse (09) 4272 7949 ma-to klo 9-17, pe klo 9-16 tai s-postitse asiakaspalvelu@aannekoulu.fi.